آوید نور - مشروح خبر :: 16 کیلومتر از محور اسالم به خلخال نیازمند تجهیزات روشنایی

 


16 کیلومتر از محور اسالم به خلخال نیازمند تجهیزات روشنایی

 


تاریخ ثبت: 1394/09/01

 

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره راه وشهرسازی تالش با اشاره به اجرای چهار کیلومتر روشنایی در محور اسالم به خلخال،گفت: 16 کیلومتر از این مسیر به دلیل قرارگیری در نقاط مه‌گیر نیاز به تجهیزات روشنایی دارد که از این میزان چهار کیلومتر از روشنایی برخوردار است.  

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تالش، حسین باذلی ظهر امروز در حاشیه بازدید از عملیات اجرای روشنایی محور اسالم به خلخال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یان طرح به طول چهار کیلومتر از محل اعتبارات ملی حذف نقاط پرحادثه در دست اجرا است.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی وتسهیل درامر تردد و افزایش دید شبانه رانندگان دانست و افزود: با احداث شبکه انتقال نیرو به سیستم‌های روشنایی و تکمیل روشنایی، مشکل دید رانندگان عبوری دربخشی از این محور به ویژه در نقاط مه‌گیر برطرف می‌شود.

رئیس اداره راه وشهرسازی تالش با اشاره به اهمیت و توریستی بودن این محور، گفت: محورتوریستی و گردشگری اسالم به خلخال به طول کلی 70 کیلومتر به عنوان اصلی‌ترین راه تردد گیلان به خلخال و بالعکس محسوب می‌شود که به دلیل جاذبه‌های زیبای طبیعی و گردشگری همه ساله شاهد تردد حجم زیادی از مسافران و گردشگران است و 46.5 کیلومتر از این مسیر در محدوده گیلان واقع شده است.

با ذلی تصریح کرد: به دلیل کوهستانی و مه‌گیر بودن بخش اعظمی از این محور در غالب ایام سال، تامین روشنایی این مسیر نقش مهمی درافزایش ضریب ایمنی ،کاهش تصادفات و تسهیل تردد دارد که بر اساس الویت در بخش‌هایی از این مسیر به اجرا درآمد.

وی ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم مابقی مسیر به سیستم روشنایی تجهیز شود تا از خطرات ناشی از تصادفات که به دلیل عدم دید کافی رانندگان روی می‌دهد جلوگیری شود.

رئیس اداره راه وشهرسازی تالش با تأکید بر ضرورت اجرای روشنایی در این محور، گفت: 16 کیلومتر از این مسیر به دلیل قرارگیری در نقاط مه‌گیر نیازمند تجهیزات روشنایی است که از این میزان چهار کیلومتر از روشنایی برخوردار و چهار کیلومتر دیگر در دست اجرا است.

 

 


منبع خبر:            تعداد بازدید: